marți, 28 septembrie 2010

Amintiri



Asa cum se intampla in majoritatea cazurilor, cauti ceva si gasesti toate cele ce nu-ti sunt necesare in acel moment. Asa s-a intamplat si acum, numai ca banala hartie ce ma astepta intr-o biblioteca demult nescotocita, mi-a reintiparit in memorie cateva evenimente peste care se asternusera praful anilor. Da, am obtinut locul I si titlul de campioana pentru al 2-lea an consecutiv dupa un meci greu in finala, am purtat un maieu rosu cu numarul 2, am ratat o mare ocazie la un corner si pentru ca am fost un jucator mediocru am fost schimbat de colegul, prietenul si capitanul echipei. Retin totusi ca eram un jucator important si cum ne cum, faceam ce faceam si iar bagam mingea in poarta, motiv pt care eram apreciat de echipa, persiflat de adversari
Tot in acele vremuri am descoperit matematica si istoria (prof. Hristodorescu Cristina). Tot in acele vremuri am sarit geamul alaturi de intreaga clasa, evadand din scoala. Tot in acele vremuri am spart un geam cu urechea, jucand leapsa pe coridoare. Tot in acele vremuri controbaiam prin copaci dupa zarzare si le adunam in pungi de cafea.. Si cate vor mai fi fost si nu-mi aduc aminte.. cel putin momentan.

5 comentarii:

Anonim spunea...

In presa vremii se zvonea ca ati mituit arbitrul...

madalin spunea...

Parca imi aduc aminte ca era si o valiza pe acolo pe langa terenul de joc, dar era a doctorului. :)
Observatorul trimis de federatie, nu a consemnat nimic.

Fotograf Ioana spunea...

Ce vremuri,nu?

Masaj erotic Bacau spunea...

Ce vremuri,nu?Ale tineretii valuri.

rochii de ocazie din Romania spunea...

Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!